en liten hiss


FÖRÄLDRAR SOM STÄLLER UPP

mina föräldrar har nästan alltid ställt upp för mig. vilket jag tycker är riktigt bra.
jag säger inte att dom alltid är de bästa som finns. ibland hatar jag dom, men jag kommer ändå alltid att älska dom.  dom ställer nästan alltid upp, om jag tex ska till amanda och har tänkt ta en buss brukar dom ibland säga nej, men vi skjusar dig istället vilket jag tackar ja till, eftersom de är mycket lättare att bli skjusad.  och tex om man är hemma hos en kompis och ska gå hem själv när de är riktigt mörkt, då säger dom alltid men ring så möter vi dig i sället i bland kan jag tycka de är jätte larvigt, men samtidigt väldigt väldigt bra.
jag blir riktigt glad när dom ställer upp för mig, men de är väl de föräldrar ska?
jag säger verkligen inte att dom alltid gör de, men ganska ofta faktiskt vilket jag är riktigt glad över.
men de finns masser mer dom ställer upp för, men just de här med skjusa och de.



Kommentarer
Postat av: sandra-en bra blogg!

åh håller med dig. mina föräldrar ställer alltid upp för mig :)

2010-11-06 @ 19:36:02
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: DAISY

Jag tycker att det bara är bra om föräldrar möter upp en och så när det är mörkt ute, det är skönt att veta att man är trygg hos dem. Tummen upp för föräldrar ibland!

2010-11-07 @ 12:51:39
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0