en liten diss



ATT HÖSTLOVET ÄR SLUT OCH ATT SKOLAN BÖRJAR

höstlovet är slut.. vilket jag tycker har gått riktigt fort.
men jag har haft de jättebra träffat massa kompisar och haft de allmänt bra.
men jag orkar inte skolan.. jag orkar inte jobba. jag vill bara va hemma och sooova och träffa kompisar hitta på roliga saker inte sitta i skolan och ruttna på lektionerna.. men de som jag ser fram i mot är att träffa alla kompisar.  men inget att annat.  precis när jag hade börjat på borgis och allting va nytt och så då längtade jag verkligen tillbaka till skolan, ja tyckte de va så himla roligt. men nu är de inte speciellt roligt. de ända jag gör när vi är på lektioner är att jag längtar tills vi får hål/rast. men ibland kommer tider jag längtar också, men just nu är de inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0