allt och ingenting


hehe, kommer du ihåg???

tjolaheeeej. 

just nu sitter jag och gör ingenting, eller linns kompisar har underhållt mig lite.
dom är ungefär 6 stycken som gapar i mun på varann där innne. ibland är inte kul att ha rum bredvid..

amanda gjorde två styckna headers igår, men jag är inte riktigt säker om hon skulle gör nån mer :)
men jag tänkte att jag kunde ha den här sålänge tills jag vet. hon är riktigt duktig.
men jag kan inte få samma svart som de är på headern. får damp. kan man säga.
om de är nån som kan så please hjälp mig.

just nu håller jag på att somna över datan, mina ögonlock är riktigt tunga nu.
jag tänkte att de skulle komma en hiss och diss. innan jag går och lägger mig :)
och jag tycker de är riktigt träkigt att de är bara 5 som har anmält sig till dagens blogg, hoppas på att de blir bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: sara

sv. Kul att du är med! lycka till sötis ;)

2010-11-04 @ 22:49:01
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0